(Android/iOS) My Story - Mansion Makeover cheat code generator primogems
Feb 11, 2022 15:04:19 GMT -5
Post by birareacforcri on Feb 11, 2022 15:04:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ My Story - Mansion Makeover 2022 version ▞▞▞
plejede at elske dette spil.. men nu er der gået en måned, hvor jeg spiller, men jeg har ikke fået stjerne på grund af den konstante stjernedesigner-udfordring.. nu retfærdiggør det ikke, at dets navn er en palæ-makeover, fordi du ikke kan tjene stjerne, og uden stjerne kan du ikke lave dekorationer 😑😑😑👎👎👎👎
Spillet var underholdende i starten. Jeg nød virkelig spillet, indtil niveauerne blev latterligt umulige at løse selv med boostere. Antallet af nødvendige stjerner pr. opgave steg også. Efter at have brugt så meget tid på et niveau, mister du langsomt tilknytningen til historien.
Dette er sjovt. Men hvorfor er der ingen opdateringer længere. OPDATERING VENLIGST. Det er 2 måneder siden sidste opdatering. Tak skal du have!!
My Story - Mansion Makeover Älypelit somt
Meget flot spil! Fuldførte alle niveauer. Venter på nye niveauer/værelser.
Nå, dette spil er et kæmpe snyderi! Næsten hvert spil har jeg et træk tilbage for at vinde spillet, og lavt og se, jeg er løbet tør for træk. De giver dig mere end 100 objekter at få med 30 træk. Hvis genstandene, der skal hentes, er sidelæns, og du får en raket, vil den gå op og ned, så du ikke rammer noget. Den første del af spillet var let, derefter gik det fra let til umuligt! Så jeg afinstallerer. Det er frustrerende i stedet for sjovt.
Har ventet på opdateringer for at afslutte ombygningen af værelserne! N kom for at se på anmeldelser..bare for at se, at I ikke følger med i jeres spil endsige jeres gamers kommentarer! Hvor trist!!! Få det bedre ppl!!!
Det er et meget ulækkert spil, ved at starte vil det hjælpe dig med at rydde niveauerne, efterhånden som du kommer videre, det vil få dig til at prøve mere og mere, men du kan stadig ikke klare det niveau. Jeg prøvede 76 gange at rydde 115-niveauet, så alligevel vil det aldrig gøre dig let at komme videre, det vil forvente, at du betaler og køber et premium-pas, og alt det er ikke det værd, jeg vil afinstallere dette spil. Jeg vil virkelig gerne færdiggøre dette spil, men det er ikke muligt uden penge, så jeg stopper bare med dette.
Det var alt godt, indtil uodates stoppede, så der er ingen nye værelser til palæet. Nu når du spiller, vinder du ikke stjerner eller diamanter.
MMORPG online School of Chaos Jeux de rôles qehg
Kan virkelig godt lide dette spil. Det kan være udfordrende, men hvis du bliver ved med at prøve, vil det ske.
Meget sjovt, ingen fejl, og jeg nåede det til "slutningen" kan ikke vente på mere historie! Det er bare udfordrende nok at være sjov og ikke frustrerende. Tak for oprettelsen!
Dette spil har en fantastisk historie, og det er sjovt at designe mit eget drømmepalæ.
jo højere niveau, jo mere skulle du betale i begyndelsen, det var fantastisk
La Mia Storia - Villa Makeover Rompicapi jvxd
Så meget som jeg elsker dette spil, var jeg nødt til at ændre stjernevurderingen fra 5 til 3. Jeg spiller et spil, der ligner dette, og niveauerne er ikke nær så svære at vinde som i dette spil. Derudover er omkostningerne ved at købe ekstra omgange, når du ikke kan vinde niveauet, så meget mere. For eksempel i "My Story" skal der 900 til at købe ekstra omgange. I det andet meget lignende spil er det kun 50. Jeg føler, at jeg er din personlige pengeautomat.
Elsker spillet, men kan ikke gøre noget i en uge. Opdater venligst, så vi har flere værelser at indrette!!!!
Jeg kan lide og spille flere af denne type spil. Denne fungerer godt, og er interessant, de er endda generøse og vinder ubegrænsede liv. Men den får tre stjerner, fordi jeg synes, at niveauerne er for hårde, næsten frustrerende, så tidligt i dette spil, som jeg er. Jeg vil fortsætte med at spille, men jeg kan helt sikkert se, hvordan folk, der er nye til dette spil, vil holde op med at spille på de tidlige niveauer
Sjovt indtil du fuldender soveværelset, hvilket jeg gjorde. Ikke flere rum at åbne, fordi de ikke har afsluttet spillet. Ufærdig og skuffende
La Mia Storia - Villa Makeover Rompicapi ton
Historielinjen er OK kunne være bedre, men alt i alt god
Et fantastisk spil, men det er for svært, derfor gav jeg det 2 ⭐
Alt i alt et sødt spil. Men efterhånden som niveauerne blev sværere, blev annoncerne længere og ville ofte fryse skærmen til, hvor spillet ikke kunne genoptages. Afinstalleret.
Er lige begyndt at spille i dag, men jeg nyder historien meget indtil videre! Jeg elsker dog indretningen mest! Godt klaret!
Spillet blev pludselig stoppet fra de sidste 2 måneder
Jeg syntes det er et godt Silkeborg fordi de viser en god historie du hvor dag kan se videre på og lave nongle små opgaver i mellemtiden.
Jeg elsker absolut dette spil, det er meget ligetil. Jeg elsker de forskellige muligheder, som du kan vælge imellem. Dette spil er også meget vanedannende for mig. Jeg kan også godt lide, hvordan de også giver dig en overflod af diamanter. Jeg vil varmt anbefale at spille dette renoveringsspil, hvis du nyder at renovere! 😊
Det er bare sjovt - indtil du løber tør for værelser. nåede niveau 439 og det stopper bare. ikke flere værelser - vent på opdateringer. VIRKELIG
Elsker spillet, men der er allerede ingen niveauer siger venter
Elsker spillet, men har problemer med spillet og intet svar fra dem angående disse problemer.
Det ser ud til, at udviklerne dropper dette spil. Ingen opdateringer, ingen meddelelser i mere end 2 måneder. Meget uprofessionelt.
Det er svært at komme op i niveau, men på en eller anden måde kom jeg igennem, og nu sidder jeg fast ved at renovere skabet, og da jeg trykkede på opgaveknappen, var jeg nødt til at vente på nye opdateringer. Jeg gav spillet 2 stjerner. Jeg kunne virkelig godt lide spillet, men jeg var stadig nødt til at vente, det er lidt ærgerligt.
Ikke sikker på, hvad der skete med den nye opdatering, men spillet låser konstant, så jeg blev opkrævet for et køb og modtog ikke mine diamanter, som jeg blev opkrævet for!
Er helt vild med det, jeg vil bare gerne, hvis de ikke taler så meget, men jeg elsker det, du trykker bare på farve, du behøver ikke gøre det så sjovt😍
Det er sødt og sjovt. Meget ligesom andre spil af sin type. Måske mere rettet mod pigedekoration denne gang, hvilket jeg godt kan lide.
Det er for dårligt at der ikke er nogle opdateringer.
Blev hooked, men løb hurtigt tør for værelser
Kan ikke flytte bomber i forskellige retninger, men du kan spille offline.
Det er så svært at klare nogle af gåderne for at få stjernerne.
Reklamerne i dette spil er ulækre, især for små børn, hvis du har unge (under 18 eller 21), de burde ikke spille dette spil, hvis jeg kunne give dem en negativ vurdering. Meget upassende reklamer x bedømt
Det er fantastisk.. Jeg nåede 400+ niveau, og de holder op med at give mig opgaver, og det er alt, hvad der kommer.. Jeg keder mig ved at samle stjerner og intet arbejde.. Løs venligst problemet plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Blokpuslespillene er latterligt svære og kun at få 1 stjerne for et niveau, der tager 4 dage at bestå, er så frustrerende. Jeg er på niveau 225 og har ikke engang færdiggjort det 3. værelse i dette gigantiske palæ. Det er bare sindssygt. Jeg og bliver utålmodig og træt af spillet, 1 måneds spil dagligt og 2 og halve værelser er alt iv gennemført. Jeg er ovre det. Giv mig flere træk for at fuldføre niveauer, og jeg ville fortsætte med at spille
Dette spil var så dejligt👍👍 Men trist at sige, da jeg nåede niveau 419, sagde det, at der snart kommer nye værelser, følg med for fremtidige opdateringer...jeg ved ikke hvornår det bliver😭...håber de snart ville opdatere dette spil.. .
Jeg når lvl300+ og er på masterniveau. Jeg har allerede opdateret det, og jeg kan ikke fortsætte mit spil, fordi jeg ikke får nogen stjerner længere. hvornår skal du opdatere spillet til værelserne?
Beklager... bruger ingen penge. Sjovt i starten, men efter håndtag 225 holdt spillet op med at være sjovt. Bare frustrerende
Dette er det bedste spil. Historien er så sød og så sjov, at dekorationerne er meget flotte, spillet er i gang, og når det når 110, bliver det tuf, og jeg prøvede op til 140 og gav op. Ikke afinstalleret, men nogle gange vil jeg spille, og det vil ikke give nogen gevinst efter at have prøvet og prøvet, det giver et niveau.. Men det er meget sjovt at spille.... Så af denne grund bedømte jeg kun 3 ⭐⭐ ⭐ Jeg spiller stadig......
Ideen er fin og virker som et godt spil. Men at tjene stjerner/hjerter og løse vanskelige puslespil gør det for mig til et stressende spil. Jeg vil nyde og slappe af. Jeg afinstallerer for øjeblikket.